Translate

środa, 9 października 2013

Krótki wstęp!

Witam! 
Pewnie mam tu napisać jaki jest sens stworzenia tego bloga? Czym chcę się z wami podzielić oraz dlaczego tak, a nie inaczej? Mam tu wyjaśnić swoje emocje kierujące mną w tej chwili? Otóż nie. Chcę tylko przywitać każdego, kto chciał zobaczyć co tak naprawdę tutaj stworzyłam i zaprosić do zajrzenia tu raz na jakiś czas. Będą zdjęcia, dużo zdjęć. Będą przedstawiać rozwój moich pomysłów, umiejętności oraz twórczości. Zacznę od tego, co aktualnie jest moją pasją. Później może przejść to na całkiem inne tory. 
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wodę. Woda, mój dzielny model. Molestuję ją we wszelaki sposób. A to zdjęcia z prawej, a to zdjęcia z lewej. Trochę cienia, trochę koloru, trochę światła. Wszystko po to żeby uzyskać taki, a nie inny efekt. Wciąż jednak próbuję i szukam, więc zdjęcia zdecydowanie należą do tych bardziej różnorodnych biorąc pod uwagę jeden rodzaj. Staram się spróbować wszystkiego. Wcielić w życie nawet te najbardziej irracjonalne pomysły, żeby później nie żałować tego, że się nie spróbowało. A ja nie zamierzam niczego żałować. 
Teraz chyba czas na zobaczenie tego o czym tak naprawdę opowiadam. O zobaczenie moich wcześniejszych pracy oraz jednej aktualnej. 

Więc... zaczynamy zabawę! 



Jedna z pierwszych prób.

Początki. Niektórzy opisują to jako galaktykę z czarną dziurą wewnątrz.

Jedno z ostatnich dzieł. Według mnie bardzo udane. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz